педагогиканың негізгі категориялары - тәрбие педагогиканың негізгі категориясы ретінде > 시공현장사진

본문 바로가기


회원로그인

시공현장사진

педагогиканың негізгі категориялары - тәрбие педагогиканың негізгі кат…

페이지 정보

작성자 Rosalyn 작성일24-09-19 16:23 조회6회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=педагогиканың+негі
 
 
педагогиканың негізгі категориялары - тәрбие педагогиканың негізгі категориясы ретінде [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A) Орта, тұқым қуалаушылық, тәрбие. Дефектология – арнаулы педагогиканың саласы ретiнде: Педагогиканың негiзгi ғылыми категориялары. Негізгі ұғымдар: педагогика, ғылым, тәрбие, бiлiм, оқыту, мақсат, категориялар, принциптер, тұлға, iс-әрекет, қарым-қатынас, даму, қалыптасу, педагогикалық бiлiм. Педагогика ғылымының негізгі категориялары В) тәрбие, оқыту, білім беру, педагогикалық процесс Ғылым ретінде педагогиканың негізін қалаған. Педагогика (гр. 'παῖς', paіda — бала, гр. 'ἄγω', gogos — жетектеуші) — жеке адамды тәрбиелеп, қалыптастыру үшін белгілі мақсатқа бағытталған жүйелі тәрбие мен білім беру туралы ғылым; тәрбиені. Педагогиканың негізгі категориялары тәрбиелеу, білім беру, оқыту. Олардың «дамыту»және «қалыптастыру» түсініктерімен байланысы. Педагогика әлеуметтік ғылым ретінде адам инфляциясы әр тарихи кезеңдерінде. Педагогикалық білімнің қалыптасу ерекшелігі, философияның бөлігі ретінде педагогиканың қалыптасуы ғылыми пән ретінде. Негізгі тірек ұғымдар: Педагогика, жеке тұлғаның даму, колледж неше жыл оқиды қалыптасуы, педагогика пәні, педагогиканың ұғымдары (категориялары), педагогиканың. Педагогика адам тәрбиесі туралы ғылым 2.Педагогика ғылымының пәні және оның атқаратын қызметі.Негізгі категориялары. 3.Педагогика ғылымының жүйесі және басқа ғылымдармен байланысы Дәріс мақсаты мен міндеттері: педагогика ғылымының орны, ролі, қарагөз пьесасы толық нұсқасы пәні мен міндеттері, ғылым және өнер ретіндегі мәні туралы түсінікті қалыптастыру. Орал, 2016ж. 1. Педагогика пәні, оның негізгі ұғымдары. келе жатқан, адамдардың оқыту білім беру саналы әрекетін зерттейтін ғылым. Сонымен ғылымдар жүйесінде педагогиканың алатын орны ерекше. Бірыңғай терминология ғылымда ортақ тіл ретінде қажет. Педагогиканың негізгі категорияларына ең алдымен «тәрбие», «білім беру», «оқыту», «педагогикалық процесс», «білім беру жүйесі», сондай-ақ «даму», «қалыптастыру», «әлеуметтену» сияқты жалпы ғылыми категориялар және т.б. Бірыңғай терминология ғылымда ортақ тіл ретінде қажет. Педагогиканың негізгі категорияларына ең алдымен «тәрбие», «білім беру», «оқыту», «педагогикалық процесс», «білім беру жүйесі», сондай-ақ «даму», «қалыптастыру», «әлеуметтену» сияқты жалпы ғылыми категориялар және т.б. Негізгі педагогикалық категорияларға тәрбие, оқыту және білім беру жатады. Білім беру – тәрбиенің және оқытып-үйретудің нәтижесі. Білім беру бұл оқушылар. Жоспар: 1. Педагогика пәні, оның негізгі ұғымдары. 2. Педагогиканың шығуы және дамуы. 3. Педагогика ғылымының салалары және оның басқа ғылымдармен байланысы. Педагогиканың негізгі категориялары. Тәрбие, білім беру, оқыту. Педагогиканың негізгі міндеттеріне жатпайды: Оқушыларды кәсіби мамандыққа баулу. Педагогика ғылымының дамуында жетекші. Негізгі категориялары. Тәрбие тарихи ұғым.Ол адамзат қоғамымен бірге пайда болып, оның өмір сүруі мен дамуының ажырамас бөлігіне айналды және қоғам өмір сүріп тұрғанда ол да өмір сүретін болады. Педагогиканың ғылым ретінде өз пәні, яғни ғылыми таным-білімнің белгілі бір саласы бар. Бұл қоғамның жас ұрпақты өмірге даярлау жөніндегі ерекше міндетті қызмет (функциясы)- тәрбие беру. Тұтас педагогикалық процестің компоненттерін көрсет. 1. Педагогика ғылымы: Е) баланы оқытуды зерттейді. 2. Педагогика ғылымының негізгі ұғымдары: Е) тәрбие. Педагогика (гр. 'παῖς', paіda — бала, гр. 'ἄγω', gogos — жетектеуші) — жеке адамды тәрбиелеп, қалыптастыру үшін белгілі мақсатқа бағытталған жүйелі тәрбие мен білім беру туралы ғылым; тәрбиені. Негізгі педагогикалық категорияларға тәрбие, оқыту және білім беру жатады. Білім беру – тәрбиенің және оқытып-үйретудің нәтижесі. Білім беру бұл оқушылар. Педагогика ғылымының негізгі категориясы ретінде. Тәрбие процесінің мәні, оның жалпы әдістерә мен тәсілдері. Әлеуметтік тәрбие. Педагогикалық процестің.

зәр шығару жүйесін аспаптық зерттеу әдістері, зәр шығару жолдарының зақымданулары жастарға өлеңі, шәкәрім құдайбердіұлы жастарға өлеңі қмж қонақ үй бизнесі, қонақ үй бизнесі презентация



синоаурикулярная блокада экг признаки, чем опасна са блокада 2 степени масса газового баллона погода в джизаке на 3 дня, прогноз погоды в джизаке на 14 дней зимние шины 215 55 r17 алматы, 215/55 r17 triangle гост тест кз, панкрим показания тест на госслужбу категории 3, с ответами капитал туралы, капитал мысалы сүтті бағыттағы сиыр тұқымдары, ірі қара мал шаруашылығы
кмис вход абайская область
нархоз университет факультеты и специальности
мини комбоусилитель для бас гитары
даты сдачи ielts 2024
тиімді әдіс тәсілдер түрлері

.
==============================================================

~~~~~ путешествие гектора в поисках счастья фильм смотреть онлайн бесплатно ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


회사소개 개인정보취급방침 서비스이용약관 Copyright © fhoy.kr. All rights reserved.
상단으로

TEL. 031-544-6222 FAX. 031-544-6464 경기도 포천시 소흘읍 죽엽산로 86
대표:장금 사업자등록번호:107-46-99627 개인정보관리책임자:장금배

모바일 버전으로 보기