балалардың құстарға қамқорлығы - құстарға қамқорлық тәрбие сағаты > 시공현장사진

본문 바로가기


회원로그인

시공현장사진

балалардың құстарға қамқорлығы - құстарға қамқорлық тәрбие сағаты

페이지 정보

작성자 Heriberto Powle… 작성일24-09-24 03:57 조회8회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
балалардың құстарға қамқорлығы - құстарға қамқорлық тәрбие сағаты [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тәрбие сағаты; Құстарға қамқорлық Bilimger. Сергазина Гүльжан Бағдатқызы ЕРЕКШЕ БІЛІМДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫМЕН ЖҰМЫС. Торғай балаларға не айтты? Қамқорлық жасағаны үшін рахмет айтты. Сергіту сәті. Қарлығаш басып ұшайық. Торғай болып қонайық. Сауысқан болып. Аружан: Құрметті қонақтар, тәрбиеленушілер «Құстарға қамқоршы болайық» атты тәрбие сағатымызға хош келдіңіздер! (Тәрбие сағатымызды «Аққу» биімен ашамыз, тамашалаңыздар.). Тақырыбы: «Құстарға қамқорлық». Мақсаты: Балаларды көктем мезгілімен таныстыруды жалғастыру, құстардың. тіршілігімен таныстыру, білімдерін кеңейту. Балаларды қоршаған ортамен таныстыру. Көктем мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болатыны туралы, құстар туралы түсінік. беру. Көктем мезгілін басқа мезгілдерден айыра білуін, айырмашылығымен. Тәрбие сағатының тақырыбы: Құстарға қамқорлық Сабақтың мақсаты: Оқушылардың құстар әлемі құпиясы туралы түсініктерін кеңейтіп, ой өрістерін дамыту. Құстарға қамқорлық тәрбие сағаты. Бөлімі: Жаратылыстану. Тақырыбы: «Құстарға қыста қамқор бол». Мақсаты: өлкеде қыстап қалатын құстар туралы түсініктерін қалыптастыру. Балалардың есте сақтау қабілетін, логикалық пайымдауын, шығармашылық қиялын дамыту. «Қыстап қалатын құстарға қамқор болу керек» деген көзқарастарын қалыптастыру. Көрнекі құралдар: əліппе-дəптер, түрлі түсті қарындаштар, үнтаспаларды тыңдау, жұмбақтар шешу, сурет, жемсауыттар, жем түрлері (бидай, нан қиқымдары, өсімдіктердің дəндері, шетен). Билингвалды компонент: аяз – мороз. Тәрбиешінің іс-əрекеті. Құстардың дыбыстарын естиді! Үнтаспадан тыңдайды. Қандай құстарды білесіңдер? Ал қандай құстарды қыста даладан көрдіңдер? Қазір қандай мезгіл? Тәрбие сағаты: «Құс – көктем жаршысы» Мақсаты: 1) Оқушыларға құстардың алуан түрлілігі және олардың маңызы Көктем: Рақмет, балалар! Тақырыбы: «Құстарға қамқор болайық!» Сыныптан тыс жұмыстың мәнi жоғары. Кеңейтiлiп жүргiзiлген сы-ныптан тыс жұмыстың тәрбиелiк, дамытушылық, бiлiмдiлiк маңызы зор. Сабақтың мақсаты: а) Таныс емес құстармен танысу, олар жайлы мағлұ-мат алу. Оларды қамқорлыққа алу. Құстарды топқа бөлу: ә) Құстар туралы мақал-мәтелдердi, нақыл сөздердi жатқа айту. Ол сөздердi өмiрде өз орнымен қолдана бiлу; б) "Құстар" деген сөзтiзбектi шешу арқылы алған бiлiмдерiн бекiту. "Құстар" сөзтiзбегiн шешу (2 топ балалары бiрiгiп). а қ қ У ұ л а Р т а у ы с т о т ы ш а ғ а л а т а р ғ а қ 1. Суда жұбын жазбай жүретiн, ең әдемi, достыққа берiк құс. 2. 4500 м шың, құзды, тауды мекендейтiн, етi дәмдi, "Қызыл кiтапқа" енген құс. Ашық сабақ «Құстарға қамқорлық». Материал жайлы қысқаша түсінік: тәрбиешілерге. Дүниежүзі тарихы пәнінен 5-11 сыныптарға арналған Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары. Үлгісін көру arrow. Әдебиет пәнінен 5-11 сыныптарға арналған Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары. Үлгісін көру. Қазақстан тарихы пәнінен 5-11 сыныптарға арналған Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары. Құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Әдіс – тәсілдері: көрнекіліктер, сұрақ-жауап т.б. Көрнекілігі: Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім, қарындаш, құстардың сурет т.б. слайд. Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. -Жарайсыңдар, балалар, көңіл-күйіміз жақсы болса, көңілді отырып тәрбие сағатымызды бастайық. Құстар – адамға дос. Олардың бірнеше түрлері бар. Құстардың жылы жақта мекендейтіні, суық жақта мекендейтіні, суда мекендейтіні бар. Құстардың ұясын бұзуға болам ма? -Жоқ. -Әрине. -Сендер қандай құстар туралы білесіңдер? Сондықтан біз оларға қамқорлық жасауымыз керек. Құстар- адамға дос. Құс жұмыртқасын алуға, ұясын бұзуға болмайды. 10 орта мектеп оқушылары мен ата -аналары бірігіп, құстарға арнап жем салатын жәшік пен ұя жасады.Акцияда. Құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Әдіс – тәсілдері: көрнекіліктер, сұрақ-жауап т.б. Көрнекілігі: Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім, қарындаш, құстардың сурет т.б. слайд. Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. -Жарайсыңдар, балалар, көңіл-күйіміз жақсы болса, көңілді отырып тәрбие сағатымызды бастайық. Құстар – адамға дос. Олардың бірнеше түрлері бар. Құстардың жылы жақта мекендейтіні, суық жақта мекендейтіні, суда мекендейтіні бар. Құстардың ұясын бұзуға болам ма? -Жоқ. -Әрине. -Сендер қандай құстар туралы білесіңдер? Сондықтан біз оларға қамқорлық жасауымыз керек. Құстар- адамға дос. Құс жұмыртқасын алуға, ұясын бұзуға болмайды. Пән: Қазақ тілі Т2 Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат Сабақ тақырыбы: Құстар- біздің досымыз №7 Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.3 Тыңдаған аудио/бейнематериалдың мазмұнын түсіну 3.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау 2.3 Түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа. түсу (диалог) 3.2.3.1 белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру 5.1 Грамматикалық нормаларды сақтау (лингвистикалық терминдерді қолданбау) 3.5.1.2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік. Құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Әдіс – тәсілдері: көрнекіліктер, сұрақ-жауап т.б. Көрнекілігі: Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім, қарындаш, құстардың сурет т.б. слайд. Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. -Жарайсыңдар, балалар, көңіл-күйіміз жақсы болса, көңілді отырып тәрбие сағатымызды бастайық. Құстар – адамға дос. Олардың бірнеше түрлері бар. Құстардың жылы жақта мекендейтіні, суық жақта мекендейтіні, суда мекендейтіні бар. Құстардың ұясын бұзуға болам ма? -Жоқ. -Әрине. -Сендер қандай құстар туралы білесіңдер? Сондықтан біз оларға қамқорлық жасауымыз керек. Құстар- адамға дос. Құс жұмыртқасын алуға, ұясын бұзуға болмайды.

күріш презентация, күріштің пайдасы әділетсіздік туралы мақал, адамгершілік туралы мақал мәдениет рәміздері деген не, мәдениет рәміздері түрлері магнит магазин рядом кроссовки цена, кроссовки алматы мужские рис акмаржан как варить, как варить рис в кастрюле жүрек циклі, жүрек циклі фазалары туған күн сіңіліме музыка скачать, қуандық рахым туған күн скачать алдымен жоғарыдағы көк тәңірі күндей күркіреп, күлтегін жыры толық нұсқасы

жеке пәннің мазмұнын анықтайтын құжат - базалық оқу жоспары [Читать далее...]

Білім беру мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттардың сипаттамасы: стандарттар, базалық оқу жоспары, оқу жоспарлары, оқу бағдарламасы, оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешен (ОӘК) құзыреттілік әдісі Күш өрісі Дайындаған: Таяр Ұлдана Білім мазмұнын анықтайтын және нормативтік құжаттар – білім берудің мемлекеттік стандарттар – оқу жоспары. Міндетті оқу бағдарламалары орта білімнің базалық мазмұнын іске асырады және орта 1) кәсіптік даярлықты анықтайтын пәндер бойынша теориялық тестілеуден;. 35) осы бұйрыққа 35-қосымшаға сәйкес оқыту қазақ тілінде жүргізілетін кешкі мектептер үшін бастауыш, негізгі орта білім берудің жеке сабақтарының (сырттай оқу бөлімі). Оқу жоспары, бағдарламалар, оқулықтар Оқу жоспары оқу жылының, тоқсандардың, демалыс күндерінің мерзімін, оқытылуға тиісті оқу пәндерінің тізімін, әрбір оқу. Білім берудің мазмұны анықтайтын құжаттар: А) оқу жоспарлары, оқу бағдарламалары, оқулықтар+ Б) Г) жоспар-сабақ конспектісі Д) сынып журналы. М в ломоносов атындағы орта мектептің бағдарлы оқу ісі орынбасары Нұрманова Сауле Құрманәліқызы. 10) жұмыс оқу жоспары білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін ескере 12) негізгі орта білім берудің базалық мазмұны – типіне, түріне және меншік. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік университеті БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН АЙҚЫНДАЙТЫН МЕМЛЕКЕТТІК ҚҰЖАТТАР Орындаған: география мамандығының 1-курс магистранты Назарова Гүлзира. 2. 3. Бұл арнайы іріктелген және қоғамда қабылданған белгілі бір сферада қызмет атқару үшін меңгеретін адамзат тәжірбиесінің элементтер жүйесі. 9. Кәсіби мамандар дайындығының мазмұнын айқындайтын құжаттар: 1. Жоғары кәсіби білім берудің мемлекеттік білім беру стандарты; 2. Нақты мамандық бойынша оқу жоспары 3. Оқу әдістерінің оқу бағдарламалары 4. Оқулықтар, оқу құралдары, ОӘК. 10. Оқу пәнінің мазмұнын, уақыт көлемін анықтайтын нормативті құжат: 1) Мемлекеттік стандарт. 2) Оқу жоспары. 3) Типтік оқу жоспары. 4) Оқу бағдарламасы. 5) Жұмыс бағдарламасы. Көшіріп алу. Оқу процесін реттейтін негізгі құжат пәннің оқу-әдістемелік кешені құрылымын, мазмұнын және оны рәсімдеу тәртібін анықтайды. кафедралар меңгерушілері. Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектептерінің негізгі оқу жоспары 1-4 сыныптарга арналған оқу жоспары (1998) Осы жоспар мектептегі оқу-тәрбие. Жеке оқу жоспары (ЖОЖ) – білім беру бағдарламасы және элективті пәндер каталогы (НОБ) – оқу мазмұнын, көлемін, ұсынылатын әдебиетті анықтайтын және. Оқу жылы 1. Тарих сабағы: сабақ түрлері ұйымдастыру ережесін, сабақты талдау, сабақ мақсаты мен міндеттеріне тоқталу, жеке-жеке сабақ жоспарын жасау. 2. Тарих сабағындағы әдістер түрлері. 15) жеке оқу жоспары – Үлгілік оқу жоспары негізінде оның жеке мүмкіндіктері мен 1) бастауыш білім берудің базалық мазмұны – типіне.

коримдик за машину, коримдик на каспи алгашкы махаббат аккорды, жаулап алды махаббат текст шампанское бахус morning dew, morning dew цена королева пентаклей - сочетание, королева пентаклей знак зодиака линза деген не, көзілдірік деген не лав радио кз волна, лав радио топ 40 баян перевод с казахского на русский, яндекс переводчик станция железорудная әкетайым текст салтанат, бота бейсенова әкетайым текст
еңбек кодексі жұмыстан босату туралы
жыл мезгілдері суреттері
ххі ғасырдың мұғалімі қандай болу керек
менің әжем эссе 60-70 сөз
лактис для чего

.
==============================================================

~~~~~ что сделал кунаев для казахстана ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


회사소개 개인정보취급방침 서비스이용약관 Copyright © fhoy.kr. All rights reserved.
상단으로

TEL. 031-544-6222 FAX. 031-544-6464 경기도 포천시 소흘읍 죽엽산로 86
대표:장금 사업자등록번호:107-46-99627 개인정보관리책임자:장금배

모바일 버전으로 보기